Физическата щета (damage), която може да нанесе вашия герой, зависи от стат-са "сила". Нормалната щета, която вашия герой може да бъде 40%, сметнато от това колко е силата на вашия герой. Което значи, че ако примерно вашата сила е 50, то героя ви ще може да нанесе максимум 20 щета върху противника, а ако е 100 - максимума, който може да нанесе, е 40. Минимума щета, който героя ви може да нанася, се пресмята, като извадим от процентите, спадащи се от статс-а сила 30%. Тоест, ако силата ви е 50, минимума щета, която героя ви ще може да нанесе е 7,5-8, или по-малко. А когато силата ви е 100, героя ви ще може да нанесе минимум 15 щета, или по-малко.
Забележка: Героя ви не може да нанесе повече физическа щета, от колкото му е максималната.

Предметите като оръжия могат да нанасят щета, независимо от тази на героя ви, в зависимост от калибъра на предмета. Някои предмети разбира се може да бууст-ват и статс-а ви, докато се използват от героя ви.


АоЕ (Area of effect) - Този вид щета влияе върху цялото обкръжение и може да нарани всички цели, които се намират в обсега.
Piercing - Този вид щета може да "пробива" през брони с по-нисък калибър.
Stacking - След всеки един нанесен удар, този вид щета се увеличава още повече.
Poison - Обикновено трае няколко поста, като на всеки, взима известно количество кръв от героя ви. Ако отровата е смъртоносна, то тя трае, докато героя ви не умре.


Ето как варира щетата, която може да бъде нанесена чрез използването на способности:
Техники на способност от вариант 3 - 300% щета, 100% AoE
Техники на способност от вариант 2 - 200% щета, 75% AoE
Техники на способност от вариант 1 - 100% щета, 50% AoE